Roadtrip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Johanna - WaarBenJij.nu Roadtrip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Johanna - WaarBenJij.nu

Roadtrip

Door: Johanna

Blijf op de hoogte en volg Johanna

21 Februari 2014 | Australië, Sydney

Na mijn vorige verslag...na de rampzalige boerderij, ben ik naar Melbourne gereisd. I like Melbourne! Super stad en daar een geweldige week gehad, met heel veel gezien en heel veel gedaan. Ook nog naar Philip Island geweest om de pinguins te bekijken. Ik kijk met veel plezier terug op mijn avonturen daar.
Op maandag 10 februari was mijn Melbourne-tijd echter voorbij. Want ik had een auto gehuurd!!! Moest ik eerst met de auto aan de linkerkant van de weg uit de stad zien te komen (uiteindelijk gelukt) en vervolgens de weg te vinden naar de Great Ocean Road. Allemaal gelukt en in twee dagen de GOR bekeken. Mooie kustlijn, prachtige stranden en geweldige rotspartijen. Zeker de moeite waard en ik raad iedereen aan om het zelf te doen met de auto omdat je er dan veel meer uit kan halen dan met een tour.
Na de GOR mijzelf in zeven dagen teruggereden naar Sydney. Het rijden is leuk maar super vermoeiend en omdat de afstanden in Australie iets anders zijn dan in Nederland was ik elke dag helemaal op. Ondanks dat toch ook weer mooie stukjes Australie gezien. In Balarat een goudmijn stadje bekeken wat nagebouwd was en Canberra aangedaan in de gietende regen. Uiteindelijk op 19 februari de auto weer ingeleverd in Sydney (midden in de stad en vanzelfsprekend enkele keren zwaar verdwaald) en toen Marloes opgehaald van het vliegveld!!! Nu zijn we twee weken samen in Sydney in een heel fijne bed&breakfast en genieten we met volle teugen de stad.
Het verslag is wat korter en minder inhoudelijker dan anders omdat ik hier niet veel tijd heb en ik naar het strand wil omdat het prachtig weer is. Over twee weken probeer ik een langer verslagje over Sydney te plaatsen!

  • 21 Februari 2014 - 07:31

    Marjolein :

    Hee jootje. Heeel veel plezier met zn tweeën!! Even lekker bijkomen van alles van de afgelopen tijd:) we hebben contact! Xxx

  • 21 Februari 2014 - 09:42

    Miranda:

    Lekker hoor Jo! Klinkt allemaal heel erg goed. Ik ben benieuwd naar de foto's.
    Geef je die kleine een dikke knuffel? ;)


    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 6247

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 26 Mei 2014

Johanna's droom

Landen bezocht: